1/5
News Gulf - Latest UAE Updates screenshot 0
News Gulf - Latest UAE Updates screenshot 1
News Gulf - Latest UAE Updates screenshot 2
News Gulf - Latest UAE Updates screenshot 3
News Gulf - Latest UAE Updates screenshot 4
News Gulf - Latest UAE Updates Icon

News Gulf - Latest UAE Updates

News Gulf
Trustable Ranking Iconمورد اعتماد
1K+دانلودها
14.5MBاندازه
Android Version Icon8.1.0+
إصدار الأندرويد
2.0.2(12-01-2024)آخرین نسخه
-
(0 دیدگاه‌ها)
Age ratingPEGI-3
جزییاتدیدگاه‌هانسخه‌هاالمعلومات
1/5

توضیحات News Gulf - Latest UAE Updates

معرفی «News Gulf - آخرین به‌روزرسانی‌ها و مشاغل امارات متحده عربی»، اخبار حرفه‌ای و پلتفرم شغلی شما که پوشش بی‌نظیر منطقه خلیج را برای شما به ارمغان می‌آورد، در درجه اول بر ارائه به‌روزرسانی‌های اخبار موثق و به‌روز و فرصت‌های شغلی تمرکز دارد. تعهد ما به قابلیت اطمینان تضمین می کند که شما در مورد آخرین رویدادهای خلیج فارس از جمله پوشش انحصاری دبی و به روز رسانی اخبار روزانه از امارات متحده عربی مطلع باشید.


ویژگی های کلیدی:


1. پوشش خبری جامع:

با پوشش خبری جامع ما در جریان آخرین تحولات خاورمیانه باشید. از اخبار فوری گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق، ما در تلاش هستیم تا دیدگاهی جامع در مورد امور جاری به شما ارائه دهیم.


2. به روز رسانی انحصاری خلیج فارس:

با پوشش انحصاری ما از رویدادها، روندها و داستان هایی که بیشترین اهمیت را دارند، در قلب منطقه خلیج شیرجه بزنید. ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم، چه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی یا اجتماعی.


3. مرکز خبری دبی:

شهر پر جنب و جوش دبی را از طریق مرکز خبری اختصاصی ما کاوش کنید. جدیدترین رویدادها، پروژه ها و نوآوری هایی را که این کلان شهر پویا را شکل می دهند، کشف کنید.


4. اخبار روزانه امارات:

روز خود را با به روز رسانی اخبار روزانه ما از امارات شروع کنید. ما مرتبط‌ترین داستان‌ها را تنظیم می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مروری جامع از رویدادهای روز دارید.


6. بستر شغلی:

آیا به دنبال فرصت های شغلی در منطقه خلیج فارس هستید؟ پلت فرم شغلی یکپارچه ما لیستی از جدیدترین فرصت های شغلی را ارائه می دهد و به شما کمک می کند قدم بعدی را در سفر حرفه ای خود بردارید.


7. دسترسی بین پلت فرمی:

از طریق وب سایت کاربر پسند ما یا برنامه رسمی News Gulf در پلتفرم های اندروید و iOS به محتوای ما یکپارچه دسترسی داشته باشید. هر جا که می روی در ارتباط بمان.


8. اشتیاق به اخبار:

Behind News Gulf تیمی است که علاقه زیادی به ارائه محتوای خبری با کیفیت بالا دارد. ما متعهد هستیم که اشتیاق خود را به یک پلتفرم آنلاین پررونق تبدیل کنیم و از شما دعوت می کنیم که بخشی از این سفر باشید.


هم اکنون برنامه News Gulf را دانلود کنید تا یک مقصد منحصر به فرد را برای آخرین به روز رسانی های اخبار منطقه خلیج فارس و فرصت های شغلی تجربه کنید. هدف ما برآورده کردن و فراتر از انتظارات شماست و اطمینان حاصل می کنیم که شما از ارائه اخبار ما به همان اندازه که ما از ارائه آنها برای شما لذت می بریم لذت می بریم. از اینکه News Gulf را انتخاب کردید، که در آن اطلاع‌رسانی و ارتباط آسان است، سپاسگزاریم.

News Gulf - Latest UAE Updates - نسخه 2.0.2

(12-01-2024)
سایر نسخه‌ها
تازه‌ها- Improved app stability and performance.- Added UAE Job Link feature for direct access to job opportunities in the United Arab Emirates.- Integrated Latest News System to keep users updated with current and relevant news.- Introduced a visually appealing Splash Screen for a better initial user experience.- Included News Search option for easy discovery of specific articles or topics within the app.

هنوز هیچ دیدگاه و نظری وجود ندارد! برای ثبت اولین دیدگاه لطفا روی کلیک کنید.

-
0 Reviews
5
4
3
2
1
Info Trust Icon
گارانتی اپلیکیشن خوباین اپلیکیشن تست‌ امنیتی برای ویروس، مالور و سایر حملات خطرناک را گذرانده است و دربرگیرنده هیچ خطری نیست.

News Gulf - Latest UAE Updates - اطلاعات APK

نسخه APK: 2.0.2حزمة: com.newsgulf.app164731
سازگاری با اندروید: 8.1.0+ (Oreo)
برنامه‌نویس:News Gulfشرایط حریم‌خصوصی:https://newsgulf.ae/privacy-policy-android-appمجوزها:33
نام: News Gulf - Latest UAE Updatesاندازه: 14.5 MBدانلودها: 1نسخه : 2.0.2تاریخ انتشار: 2024-01-12 11:31:58حداقل صفحه‌نمایش: SMALLپردازشگر پشتیبانی‌شده:
شناسه بسته: com.newsgulf.app164731امضای SHA1: B8:60:7E:D6:85:F4:91:F7:9B:A8:C3:F0:79:3A:FF:09:DA:2A:84:79برنامه‌نویس (CN): Androidسازمان (O): Google Inc.منطقه (L): Mountain Viewکشور (C): USاستان/شهر (ST): California

آخرین نسخه News Gulf - Latest UAE Updates

2.0.2Trust Icon Versions
12/1/2024
1 دانلودها13 MB اندازه

اپلیکیشن‌ها در دسته مشابه

شاید دوست داشته باشید...